محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَی الْقِتَالِ ۚ إِن یَکُن مِّنکُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ ۚ وَإِن یَکُن مِّنکُم مِّائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفًا مِّنَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا یَفْقَهُونَ (الأنفال: ۶۵)

ترجمه:

----------

ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ (با دشمنان خطرناک) برانگیز. هرگاه از شما بیست نفر با استقامت باشند، بر دویست نفر غلبه می کنند. و اگر صد نفر باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شدند، پیروز می گردند. چرا که آنها گروهی هستند که نمی فهمند.

 

جنایت های اخیر دشمن صهیونی و حامیان و اتباع آن در لبنان و با قصد ترور #سید_مقاومت و در نهایت #شهادت مجاهد نستوه جناب #سیدحسن_نصرالله، حجت را بر هر مسلمان و انسان آزاده ای در عالم تمام کرد.

این رژیم منحوس برای بقای شیطانی خود، دست به هر کاری می زند و برای رسیدن به این هدف، از هیچ جنایتی دست برنخواهد داشت.

اکنون اگر جلوی تعدی و ظلم این غده سرطانی گرفته نشود و این لکه ننگین و نجاست عالمگیر، از صحنه روزگار پاک نشود، همه کشورهای اسلامی و سایر ملل را نا امن خواهد نمود.

حکم #جهاد ولی امر مسلمین #امام_خامنه_ای مد ظله در دفاع از مردم فلسطین و لبنان و مبارزه با اسرائیل، حجتی شرعی بر همه کسانی است که توانایی رویارویی با دشمن را دارند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت و جمعی از یاران شیدائیش و لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب، از همه آحاد مسلمین می خواهم در تبعیت از حکم معظم له از هر تلاش ممکن برای کمک به #جبهه_مقاومت دریغ ننمایند.

از مسئولین امنیتی و نظامی کشور خواهانم که بستر حضور عاشقان جهاد و #ایثار را در جبهه مقاومت فراهم نماید.

ملتمسانه از هر کسی که می تواند حضور ما را در نبرد با دشمن فراهم کند خواهانم، ما را در این امر خطیر مساعدت نمایند و مشارکت دهند.

کمترین کار برای هر مسلمانی دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی استکبار است.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد علی فتحی

۷ مهر ۱۴٠۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی