محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

قال الله تعالی:

یا أَیُّهَا الرَّسُولُ لَا یَحْزُنْکَ الَّذِینَ یُسَارِعُونَ فِی الْکُفْرِ مِنَ الَّذِینَ قَالُوا آمَنَّا بِأَفْوَاهِهِمْ وَلَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ.( مائده: ۴۱)

🔻ترجمه:

ای فرستاده (خدا)! آنها که در مسیر کفر شتاب می‌کنند و با زبان می‌گویند: «ایمان آوردیم» و قلب آنها ایمان نیاورده، تو را اندوهگین نسازند!

👌 #نکات :

🔻برخی از مردم در کفر ورزی و مراعات نکردن اصول و ارزش های الهی نهایت تلاش را دارند. خواصی از جامعه که عمدتا مسئولان سیاسی و فرهنگی کشور هستند، بجای پایبندی به آموزه های الهی اندیشه های لیبرالی را ترجیح می دهند.

🔻اینان با سخنان زیبا و رفتاری دوگانه باعث نگرانی و ناراحتی اهل ایمان می شوند. این نگرانی گاه به جایی می رسد که حزن و اندوه فراوان را برای اهل ایمان به وجود می آورد.

🔻نمونه سرعت گیرندگان در کفر ورزی اصلاح طلبانی هستند که با وجود آگاهی از مضرات و تبعات خطرناک #مذاکره با دشمن، تمام همت خود را بر ترویج #دوگانه "مذاکره و حل مشکلات اقتصادی کشور" تاکید دارند. 

🔻اینان حاضرند ملتی را که در رویارویی با دشمنان و #نظام_سلطه جان فرزندانشان را تقدیم کردند، تسلیم آنان کنند. یعنی عملا به ملت بفهمانند که مبارزه شما با دشمن استکباری در طی سی و یک سال گذشته اشتباه بوده و ما باید #صلح کنیم! 

🔻این اندازه #گستاخی در خواص اصلاح طلب و تدبیری ها، همان مصداق #یسارعون_فی_الکفر است که دل #مومنان و #دلسوزان_انقلاب و خوانواده های معظم #شهدا و #دانشمندان و قاطبه #امت_اسلامی را جریحه دار کرده است.

🔻خدای عزوجل در آیه به نکته مهم اشاره دارد و آن اینکه: "اگر کفر ورزی منافقان محزونتان کرد در حزن و اندوه توقف نکنید بلکه باید شما در ایمان داری و اقدام به موقع دربرابر این جماعت تسریع نمایید".

 

👌 #نکته_اساسی

🔻صرف غصه خوردن در برابر #کفرورزان و #منافقان و #لیبرالها و #اصلاح_طلب_ها کافی نیست بلکه شما در پایبندی به اصول و ارزش های اسلام با قوت و سرعت اقدام کنید.
 این اتفاق با #اقدام_جهادی طیف مومنان جواب می دهد و با #جهاد_فرهنگی می توان جلوی ضایعه های ایجاد شده را گرفت.

 

🙏 به امید پیروزی موحدان عالم بر لیبرالها و کافران

✍️ محمد علی فتحی
کرج، ایران کوچک
۹۹/۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی