محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

شرایط دشواری که دولت تدبیر و امید در طی هفت سال گذشته به خاطر اعتماد به کد خدا و تن دادن به مذاکره و تعطیلی بخشی از توان هسته ای کشور و با القاء #سایه_جنگ در صورت انجام ندادن برجام و رویای #گلابی_های_برجام بر ملت صبور ایران ایجاد شد، کار را برای برون رفت از باتلاقی که خود دولتی ها برای خودشان درست کردند، سخت تر کرده است.

 

تنها برگ برنده ای که می تواند بدنه لیبرال دولت را و نیز #اندیشه_منحوس_اصلاحات را نجات دهد، انجام برجام دو با روی کار آمدن #جو_بایدن بود.

 

دولت در انظار عمومی حتی طرفداران خود، متهم به #بد_عهدی و فریب مردم است چرا که با وعده های #اقتصادی تو خالی مردم را به پای صندوق رای کشاندند و آخر سر نه تنها نتوانستند گشایشی ایجاد کنند، بلکه تحریم ها را آمریکاییها - که عشقش را و مذاکره با آن را به سینه می کشند - زیاد کرد.

در پایان دوران تدبیر و امید، تنها می توانست معجزه مذاکره مجدد، تفکر لیبرال و غرب گرا حفظ نماید چرا که اگر با #برجام_دو تحریم ها برداشته شود دیگر چهره پلیدی که از آمریکا مشاهده می شود بزک می شد و همین دولت به #منتقدین و مخالفان خود می توانست بگوید که : دیدید مذاکره جواب داد و شما صبر نکردید و ما تحریم ها را برداشتیم و... 

 

با این نگاه همه منتقدان دولت و مخالفان مذاکره و برجام در چشم ملت دشمن جلوه داده می شدند و تفکر لیبرالی پایه های فکری و سیستمی خود را با این نقشه عملیاتی می کرد.

اما از آنجا که اندیشه های شیطانی در برابر اندیشه های الهی سست هستند، خدای عزوجل با امداد های خود محور حق را پیروز می گردند و لو با خون یک شهید. 
آن هم شهیدی که #خار چشم دشمنان بود همان دشمنانی که دولت تدبیر و امید در پی دوستی و مذاکره با آن بوده است.

 

شهادت شهید فخری زاده با عنوان دانشمند هسته ای کشور توسط عوامل موساد و هم پیمانان آن و حامیان و آمران این ترور، امکان #بزک_کردن_دشمن را از دولت تدبیر و امید و اصلاحات و لیبرال ها گرفت. 

به همین خاطر هست که می بینیم بدنه دولت و خبرگزاری رسمی دولت و نیز #اصلاح‌طلبان و #لیبرالها سعی در مخفی کردن و مطرح نکردن عنوان دانشمند هسته ای برای شهید محسن فخری زاده هستند. 

از جمله می بینیم اعطای #نشان خدمت به فخری زاده را به خاطر اقدامات وی در تشکیل پدافند هسته ای که بین سال های ۹۲-۹۴ یعنی قبل از برجام بوده است را به عنوان "نشان خدمت به برجام بر سینه فخر ایران" اعلام می کنند یعنی خدمات این شهید بزرگوار را به پای برجام نافرجام می نویسند تا بتوانند برجام دو را اجرا نمایند. دروغی که از دید اهل بصیرت مخفی نیست.

 

رفتار فریبکارانه دولتی ها و لیبرال ها نشان می دهد که نقشه آنان با #ترور شهید فخری زاده نقش بر آب شده است و دولت بر فرض انجام مذاکره و برجام دو نمی تواند پلیدی و پستی آمریکاییها را مخفی نماید.

امروز در چشم مردم ایران اسلامی هرکسی که به دانشمندان خدوم و انقلابی جسارتی نماید منفور هستند و تطهیر چهره نفرت انگیز آمریکایی ها توسط یک عده #بزدل و #ترسو و #دروغگو را بر نمی تابند.

از جماعتی که دروغ و #عوام_فریبی و دلدادگی به دشمن و در یک کلام #دنیا_خواهی و باقی ماندن بر مسند قدرت به هر قیمت را اساس کار خود قرار داده است، نمی شود انتظار حسن نیت و رفتار صادقانه با قهرمانان ملت خصوص #قهرمان_هسته ای و موشکی کشور یعنی جناب شهید محسن فخری زاده دانست.

آنچه بیان شد نه #تهمت است و نه دروغ بلکه واقعیت ملمومسی است که انعکاس عملکرد و گفتار و تدبیر های جریان لیبرالی است.

👌 سخن آخر اینکه: 

راستی نجات بخش و #دروغ ذلت آفرین است و خدا #فریب دهندگان ملت را #رسوا خواهد کرد.

✍️ محمد علی فتحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی