محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

خبر تاسف بار افزایش قیمت بنزین در شب میلاد نبی مکرم اسلام و تبدیل این جشن به غم و غصه مردم ایران اسلامی، اقدامی نابخردانه و همسوی با خواست دشمن است.

تبعات این تصمیم، گرانی فزاینده و اعتراض مدنی مردم است.

 اگرچه اعتراض مدنی و قانونی و مسالمت آمیز مردم، حق آنان است ولی دشمنان و معاندان و نادانان از این فضا در جهت اهداف پلید خود بهره برداری می کنند.

اگر آقای روحانی از تبعات این گرانی و هزینه سیاسی - اجتماعی آن بر نظام اسلامی مطلع نبوده که جای تاسف دارد و بودن وی در سمت ریاست جمهوری خلاف عقلانیت و مشورعیت است و اگر می دانسته نشان از سادیسم دولتی است. دولتی که به دنبال ایجاد نا امنی و ناراحتی عمدی باشد نشان از بیماری دارد.

به نظر می رسد تصمیم دولت خصوصا شخص رئیس جمهور در این خصوص، اهداف پشت پرده ای دارد که مهمترین آن پوشاندن چهره بی کفایتی اصلاح طلبان خصوصا شخص وی در اداره کشور است و اینکه به دنبال مقصر جلوه دادن رهبری معظم نظام اسلامی است .

چنانچه با طرح نبود اختیارات کافی روحانی این مساله رقم زدند.

اقدام بنزینی دولت تدبیر و امید، اهرمی است برای فشار به اینکه رهبری در خصوص استعفا و یا برخورد با روحانی اقدامی انجام دهد تا از این برخورد، روحانی را پیراهن عثمان کنند و نگذارند جریان اصلاحات خاموش گردد.

از سوی دیگر همسویی مجلس با دولت در این خصوص تردیدهایی را به دنبال می آورد و اگر در روزهای آینده نمایندگان مجلس با شیوه عملکرد دولت برخورد جدی ننمایند، نشان خواهد داد فتنه پیش رو مجلسی و دولتی است.

در موقعیت پیش آمده باید مردم عزیزمان با هوشیاری تمام و با اعتراض قانونی مراقب سودجویی فتنه گران باشند و با حمایت از مقام عظمای ولایت و خویشتن داری و صبر، دشمنان داخلی و خارجی را نا امید کنند.

مردم عزیز ایران اسلامی بدانند ما طلاب، در کنار معترضان بصیر و قانونمند هستیم ودر مواجه با افساد طلبان ساکت نخواهیم نشست.

محمد علی فتحی

نظرات  (۱)

۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۷ سرباز سایبری 313

سلام

جانم فدای سید علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی