محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

توی کلاس دینی

آنکه به من #خداباوری را یاد داد
آنکه به من #مناجات را یاد داد
آنکه به من #بندگی_خدا را نه بندگی نفس یاد داد
آنکه به من #حریت را یاد داد
آنکه به من #آزاداندیشی را یاد داد
آنکه به من #شجاعت را یاد داد
آنکه به من #فهمیدن را یاد داد
آنکه به #ادب را یاد داد
آنکه به من #زندگی_مثبت را یاد داد
آنکه به من #نیکی_کردن را یاد داد
آنکه به من #گذشت را یاد داد
آنکه به من #صبر و #حلم را یاد داد
آنکه به من #تفکر و #تعقل و #تدبر را یاد داد
آنکه به من #زیبا_نگریستن را یاد داد
آنکه به من #چشم_پاکی را یاد داد
آنکه به من #وقار را یاد داد
آنکه به من #غیرت نسبت به #ناموس را یاد داد
آنکه به من #بهینه استفاده کردن از #فرصت را یاد داد
آنکه به من #فعالیت و #کار را یاد داد
آنکه به من #حسن_ظن را یاد داد
آنکه به من #حق_گرایی را یاد داد
آنکه مرا از #شخص_گرایی دورم کرد
آنکه به من #صداقت را یاد داد
آنکه به من #نیت_پاک، #دل_پاک، #دست_پاک، #چشم_پاک را یاد داد
آنکه به من #دینداری به جای #ولنگاری را یاد داد
آنکه به من #دفاع_از_مظلوم را یاد داد
آنکه به من #عزتمندی را یاد داد
آنکه به من #احترام به بزرگ و کوچک را یاد داد
آنکه به من یاد داد #آنچه_برای_خود_می_پسندی_برای_خود_بپسند ، معلم دینی من بود.

👌معلم دینی داریم تا معلم دینی! 

❗️چه کنیم که انتخاب معلم دینی برخی اشتباه بود. لذا آنچه از معلم دینی بد یاد گرفتند را به پای دین می نویسند!

✍️ محمد علی فتحی

۷ فروردین ۹۹، سالروز تولدم
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی