محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

 

 

 

بی شک بزرگترین عامل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران - که دربین نظام های سیاسی جهان بیشترین نگاه رابه عدالت ورزی وتعالی وکمال انسان ها دارد- رهبری این نظام است.

امام راحل قدس سره به عنوان بنیان گذار این نظام واولین رهبر آن با همه ابعاد شخصیتی ممتاز خود توانست کشور را در بزنگاه های خطرناک، رهبری نموده و جلوی نفوذ دشمن را بگیرد. بعد از وفات ایشان امام خامنه ای حفظه الله تعالی به اذعان همه سیاستمداران عالم  به عنوان یک فرد الهی، با هوش وذکاوت بالا ومدیریت کلان کشور وحتی تحولات جهان،« بی نظیر» است.

مستحضرید که دشمنان انقلاب با ترفندهای مختلف به دنبال بر اندازی نظام بوده اند و بحمد الله با رهبری امام خامنه ای حفظه الله تعالی و حمایت های بی دریغ وحضور در صحنه مردم عزیز ایران اسلامی همه نقشه های آنان بر آب شد.

دشمن از راه های مختلف اقدام به نفوذ کرد ولی نتوانست جلوی این حرکت رو به رشد کشور را بگیرد.دشمنان داخلی وخارجی نهایت کاری که به فکرشان رسیده این است که با آوردن نیروهای وابسته در بدنه مجلس خبرگان، جلوی فعالیت رهبری را بگیرند و یا در آینده رهبری ضعیف و یا  وابسته را انتخاب نمایند به طوری که نتواند کشور را اداره کند ویا امور را با تساهل وتسامح اداره نماید.

اگر مردم در انتخاب خود دقت ننمایند ممکن است کمکی به دشمنان شود و در این صورت مردم خود عامل شکست نظامشان شده وعواقب بدش نصیب خود مردم خواهد شد.

مردم عزیزمان باید در انتخاب نمایندگان خود اصلح را انتخاب نموده ودر انتخاب خود«حجت شرعی» داشته باشند - یعنی اگر فردای قیامت از او دلیل انتخاب را پرسیدند دلیل موجه و شرعی بتوانندبه محضر ربوربی ارائه کنند- وبه خاطر اغراض احزاب،اشخاص و قومی گرایی و...فرد را انتخاب نکنند.

از بهترین راه ها برای انتخاب اصلح رعایت موارد ذیل است:

1-     منتخب باید از حیث علمی در حد اعلا باشد و راه احراز آن توجه به «آثار علمی» او، «سن علمی»و «سابقه علمی» او است.

2-     علاوه بر علمیت «تقوا»ی منتخب از همه مهم تر است.کسی که اخلاق مناسب در همه عرصه ها ندارد،به شخصیت دیگران توهین می کند ویا افکاراو همسو با دشمنان و مغرضان است و همیشه تنش زا می باشد شایستگی انتخاب را ندارد.

3-     منتخب باید دلسوز کشور بوده و از هرگونه وابستگی به جناح سیاسی ویا افراد واشخاص به دور باشد چرا که «وابستگی تصمیم گیری او را تحت الشعاع خود قرار می دهد و این یعنی اجازه نفوذ تفکر دشمن بر ذهن واندیشه او».

امید که در سایه عنایات الهی و وجود مقدس بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه افرادی اصلح و مومن و با تقوا وانقلابی در مجلس خبرگان رهبری حضور یابند.

محمد علی فتحی

3/10/94

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی